Forum Forum Klanu 'Ab Initio' Strona G│ˇwna Forum Klanu 'Ab Initio'
Serdecznie witamy !
 
 » FAQ   » Szukaj   » U┐ytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   » Zaloguj 

okres dostalam, a ten sluz brazowy byl tylko w sobote i nied

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Klanu 'Ab Initio' Strona G│ˇwna -> Tawerna
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 718
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Nie 19:30, 06 Kwi 2014    Temat postu: okres dostalam, a ten sluz brazowy byl tylko w sobote i nied

Witaj Moniu.Jestem Ci bardzo wdzi─Öczna za wskaz├│wki,kt├│re mi poda┼éa┼Ť.Oczywi┼Ťcie mam zamiar z nich skorzysta─ç.Jesze raz bardzo dzi─Ökuj─Ö i gor─ůco pozdrawiam
[link widoczny dla zalogowanych]
rzeczywiscie 300 zł ale ta kwota to przez NFZ chyba? Pojedziemy do Władysławowa, trudno.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja o pierdo┼éach mog─Ö co┼Ť tam pogada─ç, ale w powa┼╝n─ů konwersacj─Ö niestety nie jestem w stanie si─Ö wda─ç. [link widoczny dla zalogowanych] Pozdrawiam,
silne leki przeciwbolowe i rozluzniajace miesni A jak zjesz za du┼╝o, to le─ç ─çwiczy─ç! Beata piersi przy tabletkach nabrzmiewaja to fakt a nie powiekszaja,ja biore microgynon 3lata po 6miesiacach z miseczki A skoczylam na D i to prawda nie miscilam sie w zadne staniki,piersi na poczatku bolaly itd po 3 latach brania tych tabletek biust wrocil gdzies na B-C wiec nie wierzcie w bajki ze powieksza a przytylam 5kg tylko .to jest antyoncepcja hormonalna organizm buzuje i na wstepie sa takie efekty a potem sie normuje wszystko. Pami─Ötam, ┼╝e mia┼éem problem nam├│wi─ç dziewczyn─Ö (t─ů kt├│r─ů w┼éa┼Ťnie bardzo kocha┼éem) do seksu oralnego. [link widoczny dla zalogowanych]
ze nie wyobraza sobie jak by tym mezem mial byc ktos inny, takze wydaje mi sie mimo wszystko to faktycznie zalezy od czlowieka a nie od narodowosci Dzi─Öki, dzi─Öki, dzi─Öki! widze ze tu mi nikt nie pomoze w szukaniu tej piosenki dzieki Co w┼éasciwie chcesz osi─ůgn─ů─ç Prosz─Ö napiszcie czy kto┼Ť ma podobne objawy i czy to mog─ů by─ç objawy kr─Ögos┼éup - nerwica ??? Mo┼╝─Ö kiedys producenci nas zauwa┼╝─ů, jak si─Ö nie zaczniemy mie┼Ťci─ç w drzwiach i b─Ödziemy chodzi─ç bez but├│w:/ Zrobi┼éo mi si─Ö siano na g┼éowie...
[link widoczny dla zalogowanych]
Mnie przypomina takiego wiernego pieska z pokulonym ogonem
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

gin zobaczyl na usg mala kropeczke ,ale kazal przyjsc w poniedzialek jeszcze raz.
[link widoczny dla zalogowanych]
!!!!! Po burzliwej naradzie zgodzili si─Ö, ┼╝ebym urz─ůdzi┼éa sobie w piwnicy swoje ma┼ée mieszkanko.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Jak mi badaja cukier to wszyscy lekarze zadowoleni - wychodzi 60 czy 80. [link widoczny dla zalogowanych] a dok┼éadniej, to s─ů nadal aktualne je┼Ťli dotycz─ů wszystkich tylko nie ich dzieci!!
ok. Fanka oj jestem i zawsze bed─Ö, czuje sie jednak m┼éodziej ni┼╝ wskazuje na to metryka. Trzeba mie─ç szacunek do siebie, umie─ç wypoczywa─ç. W innym przypadku prosz─Ö o uwagi - postaram si─Ö jak najlepiej wyt┼éumaczy─ç na czym polega zabieg, etc. Lekarz orzecznik powiedzia┼é mi o chirurgii plastycznej w Polanicy, ale powiedzia┼é te┼╝ ┼╝e musz─Ö by─ç przygotowana na du┼╝e pieni─ůdze, a na to niestety mnie nie sta─ç. [link widoczny dla zalogowanych]
Sama jestem, czasem z kim┼Ť... Ile czeka si─Ö na wizyt─Ö u niego? Jak wy sie zapatrujecie na taka propozycje? [link widoczny dla zalogowanych] oronka-rozm-43-i2994817675.html i stoje pzred tym wyborem juz jakis czas i ciagle o tym mysle i spac nie moge. Piszcie jak chcecie wiedziec wiecej czy nawiazac kontakt/przyjazn. podejmowana tego dnia dieta i ─çwiczenia.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

bo wyczytalam ze dziewczyny mialy 10 czy 20dniowe kuracje.
[link widoczny dla zalogowanych]
pozdr├│wki...jak cos chcecie wiedziec to piszcie na e-mail :
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Na razie widz─Ö, ┼╝e mam wzd─Öty brzuch, od przepony w d├│┼é, mo┼╝e to przez ─çwiczenia a mo┼╝e nie Ob┼╝era─ç si─Ö nie ob┼╝eram, bo ja w og├│le nie jestem smakoszem jedzenia, jem bo musz─Ö , za to jem praktycznie wszystko, pr├│cz fast food├│w, lod├│w, s┼éonych i s┼éodkich przek─ůsek bo mnie mdli na sam widok, za to jem gorzk─ů czekolad─Ö i raz na tydzie┼ä ciasto, alkoholu nie pij─Ö, moim ulubionym napojem jest herbata i kakao, jestem fank─ů banan├│w i jab┼éek . [link widoczny dla zalogowanych] Wiadomo, ┼╝e nawet jak wydal─Ö 10 kg z┼éog├│w to ten t┼éuszcz co mam na sobie jest nadal.
nie musia┼éam d┼éugo t┼éumaczy─ç o co mi chodzi. Z powodu mog─ůcych si─Ö pojawi─ç skutk├│w ubocznych. Zawsze gdy odrastal paznokiec problem powracal. Ja lecz─Ö si─Ö w ┼╗orach, niestety co do Krakowa to pom├│c nie mog─Ö. Najgorsze dla mnie b─Ödzie wychodzenie, ale postaram si─Ö tym razem nie nawalic [link widoczny dla zalogowanych]
HEJ JESTEM STUDENKA. wszystkie wrazenia opisywa┼éa┼éam na topiku czy kto┼Ť stosowa┼é meizitanc... A czesto maja sie za Jedno musz─Ö przyznac...po wypiciu tej herbatki (spalanie) nie chce mi si─Ö jesc i w brzuchu tak jest jako┼Ť bardziej pe┼éno... nUrszula - gratuluje, pociesze Cie, u nas jak wysz┼éy czw├│rki, to zacz─Ö┼éy sie tr├│jki na dole. Dowiedzia┼éam si─Ö o nim w 2009 r i ma ok 8 cm. Zacz─Ö┼éa mi farbowa─ç na ┼Ťredni br─ůz, w trakcie zrezygnowa┼éam z pasemek, bo wci─ů┼╝ m├│wi┼éa mi, ┼╝e nie wyjd─ů mi takie jakie bym chcia┼éa, tylko jest ryzyko ┼╝├│┼étych pasemek.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

wczoraj ledwno wchodziłam po tych schodach czułam jak mnie bola stawy kreciło mi sie w głowie itp poza tym piłam jak smok ale nic dziwnego i tak wszystko wypociłam hehe dzisiaj juz jest znacznie elpiej przeraził mnie tlyko spadek wagi tzn wiem ze to przede wszystkim woda no ale pomimo wszystko 5 kg to troche duzo jak na kilka dni no i brzuch mi sie juz przykleił do pleców hehe no ale nic ok uciekam wieszac pranie potem biore sie do pracy dzisiaj kolejne schody
[link widoczny dla zalogowanych]
I naprawdę podszedł dojrzale, zaakceptował i się tego trzyma. Co ja zrobie w lato?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Dzi─Öki Sand, [link widoczny dla zalogowanych] pozdrowienia z Salonik
Wpadlam do lazienki po chwili odsapnac po czym wyszlam zobaczyc gdzie bydle (bylam pewna ze jakos go tam utluklam) lezy martwe. Ech.. razem spedzamy czas tak jak ja chce. Ja wola┼éabym miec wakacje w spodniach niz wakacje w d┼éugim rekawie. Niektore salony kosmetyczne zatrudniaj─ů takich w┼éasnie specjalistow [link widoczny dla zalogowanych]
poszperaj na forum, bo na bank gdzie┼Ť juz o tym by┼éo,by┼é wykonawca i tytu┼é, ale na jakim topiku to za choler─Ö nie pami─Ötam Tak chyba na poczatku jest, ┼╝e si─Ö jakby puchnie jak si─Ö zacznie ─çwiczy─ç, a potem to mija. Kasie┼äka23 jaki mialas rodzaj ostrzykiwania ? no, to powazna sprawa. Dzisiaj czwarty dzie┼ä mojej g┼éod├│wki i czuj─Ö si─Ö zdecydowanie lepiej ni┼╝ poprzednio, to moja druga g┼éod├│wka w krotkim czasie. nawet on, w sumie nie zaiteresowany sprawa s┼éysza┼é o tej sensacyjnej wiadomo┼Ťci!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Najpierw mia┼éam problem z rodzicami a teraz z moj─ů wag─ů..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 718
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Nie 19:32, 06 Kwi 2014    Temat postu: przej┼Ť─ç na wy┼╝szy poziom,

brak=brat
[link widoczny dla zalogowanych]
A brak szacunku dla nas to zupełnie inna sprawa. [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Nie ma co liczy─ç, ┼╝e fryzjer zrobi cud na g┼éowie w trakcie jak my b─Ödziemy siedzie─ç z zamkni─Ötymi oczami albo czyta─ç gazet─Ö. [link widoczny dla zalogowanych] Moje usta by┼éy bardzo w─ůskie i g├│rna i dolna warga.
IgG ILO┼ÜCIOWO 210.4 do arietty - no i Andrzej ma moim zdaniem ogromny plus. To tak jak z psem, boisz si─Ö, chcesz go atakowa─ç, to ci─Ö ugryzie, bo instynkt ka┼╝e mu si─Ö broni─ç. 15 625 z┼éotych! W┼éa┼Ťnie sko┼äczy┼éam szko┼ée SELECT i oto moja skromna opinia: [link widoczny dla zalogowanych]
Po dekoloryzjacji - 4 miesi─ůce Mia┼éam por├│d rodzinny,m─ů┼╝ trzyma┼é mnie za r─Öke ja dosta┼éam ┼Ťrodki przeciw b├│lowe i przysypia┼éam mi─Ödzy skurczami,co zamkne┼éam oczy m─ů┼╝ mnie klapa┼é po policzku m├│wi─ůc nie umieraj,wko┼äcu si─Ö wydar┼éam na niego ┼╝e jak on spa─ç nie mo┼╝e to niech mi daje podrzema─ç. ciemno podbarwiony, krwisty mocz; ciazko mi sobie cos odm├│wic Mnie bardzo zainteresowa┼é ten [link widoczny dla zalogowanych] /pl/training/def-women uczy─ç si─Ö pod okiem jednej z najlepszych i najbardziej kreatywnych stylistek w naszym kraju to jest co┼Ť. ile sie stosuje herbate spalanie? I nie b├│jcie si─Ö przed┼éu┼╝ania, warto spr├│bowa─ç.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Oczywi┼Ťcie to powinno i┼Ť─ç w parze z normalnym od┼╝ywianiem si─Ö, bo chyba wszyscy tutaj wiedz─ů czym jest wilczy g┼é├│d po niskokalorycznej diecie, jest to co┼Ť nie do zahamaowania i w├│wczas takie co┼Ť jak silna wola nie istnieje.
[link widoczny dla zalogowanych]
Nast─Öpny cel - pani Monika z Giszowca - czy naprawd─Ö jest taka dobra jak czyta┼éam na forum ? Rzeczywi┼Ťcie mo┼╝na popa┼Ť─ç w psychoz─Ö, dlatego ja ju┼╝ nic innego ni┼╝ ten topic nie czytam.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

dobra jestem z humanistyki [link widoczny dla zalogowanych] Ja na razie nie podjęłam decyzji czy zaszczepię.
Czuje si─Ö bardzo dobrze i 3 dni jeszcze to pestka Przynios┼éam fotk─Ö z fryzurk─ů jak chc─Ö by─ç obci─Öta. Na stronie Kliniki mo┼╝na wyra┼║i─ç opini─Ö, jako┼Ť tych negatywnych nie jest za wiele. ,przejrzyscie ulo┼╝one tematy.Ka┼╝dy temat opracowany z du┼╝o iloscia informacji i fotek.Tw├│j post nigdy nie pozostanie bez odpowiedzi! wakacje w d┼éugim rekawie to rzeczywiscie gorsze. [link widoczny dla zalogowanych]
A Tobie twoja chora tarczyca na m├│zg uderzy┼éa ze si─Ö wtracasz do mojego zycia???? witam ponownie. O cholera a jak ja wyjme i mi nie zaro┼Ťnie ! Zale┼╝y, czy pasuj─ů do twojego stylu. Wiadomo, ┼╝e wyda─ç trzeba, ale jest to na pewno potrzebne ka┼╝dej kobiecie, nie tylko, ┼╝eby lepiej wygl─ůda┼éa, ale przede wszystkim lepiej si─Ö czu┼éa. Maslanke mozna pic? Witam.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
http://allegro.pl/duzy-orbitrek-stamm-do130kg -kolo13kg-puls-bodyfat-i3122084754.html?source=oo

dzis 4 dzie┼ä czuje ┼╝e mam mi─Ö┼Ťnie na brzuchu i troch─Ö l─Ö┼║wie bola jest ok bardzo szybko mija czas ─çwicze┼ä
[link widoczny dla zalogowanych]
┼Ťwietnie, ze zadzwoni┼ée┼Ť malla wrc ...witamy,witamy .A powiedz mi jak Tw├│j organizm reaguje na taka dawk─Ö?Ile czasu starasz si─Ö o dziecko?
[link widoczny dla zalogowanych]
BioDrain to preparat, kt├│ry wspomaga oczyszczanie organizmu i stymuluje usuwanie nagromadzonych toksyn.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] P.S to nie prawda ze musia┼éy┼Ťcie zarazi─ç si─Ö od kota to tylko 1 z mozliwo┼Ťci
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

po 2 zabiegu moze cala noc sie uda przespac. [link widoczny dla zalogowanych] G┼éod├│wka oczyszczaj─ůca (lub dieta warzywno-owocowa).
naprawde bbbbbbbbbbbardzo ma┼éo jad┼éam (czytajcie wyzej) ,zero apetytu nawet nic mnie nie rusza nawet tak sobie siedzi┼éam i sie zastanawia┼éam co bym zjad┼éa i nic mi nie przysz┼éo na mysl ani na tzw ┼Ťline bo jam mysl┼éam o kurczku pieczonym ze sk├│rka to mia┼éam ┼Ťlinotok a teraz mog┼éby stac na stole i nic zadne cicho tez mnie nie skusi jedyne co z┼éopie bez opamietania to woda ,woda ,woda nawet na coca -cole nie mam ochoty ,DZIEWCZYNY JA NIE MAM APETYTU Tygrzyk paskowany (Argiope bru DD kolczyka oczywi┼Ťcie zmieni┼éam ;d na mniejszego .. zrobi┼éam- jedna kreska ja tez wstrzymuje przy napieciu miesni! [link widoczny dla zalogowanych]
a teraz ja mam pytanie moze ktos mi z was pomoze PLIZ ! jak dot─ůd to dla mnie chyba zanim si─Ö nauczy┼éy pe┼éza─ç i raczkowa─ç, bo nie chcia┼éy ju┼╝ le┼╝e─ç a same si─Ö nie mog┼éy przemieszcza─ç i by┼é wrzask. brukselka moze cos poleci─ç?z gory dzi─Ökuj─Ö Po tej lewatywie wy┼éazi takie obrzydlistwo z okr─Ö┼╝nicy fujjj zapomnia┼éam napisa─ç u okulisty ok , od razu za┼éatwili┼Ťmy ortoped─Ö , i tutaj stwierdzi┼é ko┼Ťlawe stopki u obydwu zaleci┼é buty ortopedyczne dzi┼Ť m├│j 49 dzie┼ä cyklu nadal bez @ niewiem ju┼╝ co to mo┼╝e oznacza─ç-obawiam si─Ö ┼╝e nic dobrego
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Każda z nas mogła też indywidualnie dopytać o to jak się malować, jakich kosmetyków używać.
[link widoczny dla zalogowanych]
do shiba?? Konkretnie teraz mysle o diecie na produktach niskoweglowoda-
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Mo┼╝e trwa─ç tylko 4-5 dni, po tym okresie trzeba wej┼Ť─ç na inn─ů bogatsz─ů diet─Ö. [link widoczny dla zalogowanych] Po jej zako┼äczeniu, moja mama kt├│ra nie mia┼éa poj─Öcia o mojej g┼éod├│wce, zapyta┼éa mnie, co takiego robi┼éam, ┼╝e mam tak─ů g┼éadziutk─ů buzi─Ö?
Aktimelek Raz polknelam i mialam potem przez caly dzien klopoty z zoladkiem. jak zobaczy┼éam wczoraj to plamienie a dzisiaj krew to by┼éam przera┼╝ona tak jak we wrze┼Ťniu tamtego roku kiedy straci┼éam pierwsz─ů ci─ů┼╝─Ö w 12 tygodniu, moja dzidzia obumar┼éa i mia┼éam zabieg. Moja skora po oczyszczaniu co prawda mia┼éa strupki przez ok. Ca┼éy problem zacz─ů┼é si─Ö od tego ze penis mojego partnera zrobi┼é si─Ö strasznie wysuszony, sk├│ra. ja tam mia┼éam operacj─Ö i jestem bardzo zadowolona. [link widoczny dla zalogowanych]
Koniecznie codziennie suszone owoce (┼Ťliwki,rodzynki,ananas + 1 ┼éyzeczka otr─Öb├│w) noi mi┼ée towarzystwo kt├│re moze zrozumiec i wesprze─ç chirurg powiedzial ze napewno do mnie wrocisz wiec wrocilem bo juz nie wytrzymalem tego ciepienia przez pare lat. [link widoczny dla zalogowanych] Mam male zapytanie:/czy po gravistacie 250 mozna przybrac na wadze???chcialabym wiedziec!!ja mam dwa torbiele na lewym i prawym jajniku i tez sa dosyc duze 3x3, 2,7x3:///masakra:// trafi┼éam do Pana Mateusza ( m┼éody i sympatyczny) Salon baardzo przyzwoity, LOREAL expert. Mo┼╝e bym i wytrzyma┼é d┼éu┼╝ej ni┼╝ 5, 10 dni, (ma si─Ö t─Ö siln─ů wol─Ö - a co , lecz niestety chyba zwolniono by mnie z pracy z hukiem, gdyby szefostwo si─Ö o tym dowiedzi┼éo. Mozna za dwa dni wyjsc, do pracy, czy do \ludzi\, ale mo┼╝na spodizewac si─Ö siniaczk├│w czy puchlizny.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 718
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Wto 15:35, 08 Kwi 2014    Temat postu: Wtedy przysz┼éa para, strasznie m┼éodzi byli i z tego co s┼é

julia powinnas kolczyk zmienic po miesiacu a ty mia┼éa┼Ť kolczyk kosmetyczki i swoj
[link widoczny dla zalogowanych]
Ale potem stopniowo stopniow tdojecha┼éam do wagi sprzed diety. Cichopek przypomina tak─ů s┼éodziutk─ů laleczk─Ö cho─ç nie powiem nie jest brzydka ale mnie sie taki typ urody nie podoba
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

B─Öd─Ö wdzi─Öczna za wszystkie informacje. [link widoczny dla zalogowanych] Dzi┼Ť mia┼éam lekki problemik.
mam nadziej─Ö, ze si─Ö przyda! Najwa┼╝niejsze, ┼╝e wiem, ze to zaw├│d dla mnie. dobra metoda z tym lakierem sama kiedy┼Ť zastosowa┼éam na takich par─Ö lat temu. szkoda tylko ze wiekszosci z nas sie poprostu nie chce. ale ta paskudna pogoda i brak s┼éo┼äca zdemoralizowa┼éy mnie. [link widoczny dla zalogowanych]
Fakt, lepsze s─ů naturalne sposoby, tyle ┼╝e wypicie szklanki ciep┼éego mleka lub melisy nie zawsze dzia┼éa. mia┼éam dwukrotnie robione, przed apratem i po. I to wydaje mi sie rozsadne, bo organizm powoli przyzwczaja sie... BY┼üAM W PORADNI CHOR├ôB ZAKA┼╗NYCH TAM ZNOWU POBRALI KREW NA BADANIA WYNIKI JUTRO OKRE┼ÜL─ä IGG IGM IGA I AWIDNO┼Ü─ć jesli planujesz wyjechac na stale podejrzewam ze tez bedziesz musiala pozbierac pare papierkow z potwierdzeniem oficjalnym... Z te pieni─ůdze naprawd─Ö polecam. W Trollu za to jest badziewie, przede wszystkim chodzi mi tu o tkaniny - ┼╝─Öpi─ůce si─Ö bluzy, spodnie, kt├│rych materia┼é absorbuje ka┼╝dy k┼éaczek, czy te┼╝ koszulki z bawe┼ény cienkiej niczym paj─Öczyna, za┼Ť ceny absolutnie nieadekwatne.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Czy ┼╝el czy akryl?
[link widoczny dla zalogowanych]
Jest juz 3 miesiace po zabiegu, ale efekty nie sa rewelacyjne. wedrowki po lekarzach- rodzinny, reumatolog, ortopeda.
[link widoczny dla zalogowanych]
Do Aneta2402
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

bo ja wzielam narazie jedna ale gorzej mnie swedzi po niej niz wczesniej [link widoczny dla zalogowanych] DidiLbn!
Ostatnio sobie o niej przypomnialem jak uslyszalem fragment piosenki Carlosa Santany samba pa ti, poniewaz fragment z gitar─ů tego utworu jest wr─Öcz identyczny z tym, kt├│ry znajduje sie w tej piosence, ktorej szukam. niech si─Ö stuknie. A to jeszcze raz ja tyle ze historyjka ci─ů┼╝owa moja w┼éasna oczywi┼Ťcie. ja juz biore drugie opakowanie i nic mi nie pomaga zaczynamam sie martwic a lekarz powiedzial mi ze po jednej paczce bedzie wszystko wporzadku Znajomi z Anglii tr─ůbia nawet o 1000 ┼ü na pocz─ůtek i nie┼║le mnie to przera┼╝a┼éo. [link widoczny dla zalogowanych]
Natomiast nieprawid┼éowo pracujaca tarczyca rzadzi ca┼éym uk┼éadem hormonalnym i to ma tez duze znacznie w twoich objawach i nie tylko tych,nawet z┼éa praca w─ůtroby,choroby autoimmunologiczne etc. Jedni mowia ze na brzuch na tluszcz to bieganie i plywanie tylko, drudzy ze tylko dieta. Ja mam nie wyko┼äczone pi─Ötro w stanie surowym zaraz po budowie . 8 lat. W regulaminie wiekszosci forum jest zawarte iz nie nalezy nikogo obrazac ,ale jezeli sa dowody ktore mozna przedstawic to takie posty sa brane powaznie pod uwage bo wtedy nie jest to oskarzanie bezpodstawne. do Kremowki : i co Ci zaleci┼éa tribiotic i wode utlenion─ů ?
[link widoczny dla zalogowanych] SERDECZNIE POZDRAWIAM ;D
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

wczoraj od rana się niezbyt dobrze czulam, ale wchłonięcie 2pomarańczy i 4 mandarynek od razu postawiło mnie na nogi
[link widoczny dla zalogowanych]
Czesc dziewczyny mi kazali myc wlosy dwa razy dziennie szamponem przeciu lupiezowym,najlepiej nizoral mi zszedl troche kolor ale jak macie braz czy rude to wam wyjasnieje ja jeszcze mam szampon i odzywke do blad wlosow a mam czarne przez moja glupote powdzenia ja tez czesto mam okropny apetyt, ale tylko na megakacu sobie z nim nie radze..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Obowi─ůzkowe plus polecane tzn rotawirusy, pneumokoki i co┼Ť jeszcze. [link widoczny dla zalogowanych] nie by┼éo nic do borowania!, wi─Öc co?
Ludzie, kupcie sobie zwyk┼ée moskitiery na rzepie - okno mo┼╝na mie─ç wtedy otwarte ca┼éy czas, a nic nie wlezie, ani nie wleci Do tego dok┼éadne sprz─ůtanie domu i po problemie. melatonina naprawd─Ö pomaga... ma nos i g┼éow─Ö do g├│ry!???I dobrze,ze unosi tak g┼éow─Ö,przynajmniej nie b─Ödzie mia┼éa garba i drugiego podbr├│dka Ka┼╝da kobieta powinna nosic wysoka g┼éow─Ö i wyprostowane plecy,bo to jest po prostu ZDROWE!!!!!!!!!!Spuszczanie g┼éowy w d├│┼é,skulanie ramion,garbienie sie,nosek na d├│┼éi przepraszanie sie,ze zyje naprawd─Ö nie jest dobre dla nikogo!!!!!!!!!!!!!!!! emik---> Z Twojej wypowiedzi nie wynika czy jestre┼Ť w ci─ů┼╝y czy te┼╝ dopiero ja planujesz. hello! [link widoczny dla zalogowanych]
Wsp├│┼éuzale┼╝nienie Poza tym nie znam tu nikogo i czasami mam juz wrazenie, ze oszaleje z bezczynnosci jesli moja sytuacja szybko sie nie zmieni. R├│┼╝nie si─Ö tez mierzy, o r├│┼╝nych porach dnia, nie widz─Ö zatem powodu, ┼╝eby robi─ç takie halo o to, czy mia┼éam kiedy┼Ť 57, a teraz mam 56, czy w og├│le mam 156 w pasie. Bardzo prosze o odpowied┼║. Niestety to przesta┼éo wystarcza─ç i trzy lata temu wyl─ůdowa┼éam w szpytalu z nieludzkim, obezw┼éadniaj─ůcym, paralizuj─ůcym b├│lem. nie robie tego. dlatego jak kto┼Ť si─Ö orientuje gdzie mog─Ö j─ů znale┼║─ç to by┼éoby super, moje w┼éosy ju┼╝ wkr├│tce strac─ů fason i nie wiem co ja wtedy zrobi─Ö
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[url=http://www.daweta.net/eBoard-forum-Daweta-Forum-newthread-7.html]? [/url]

alez jak, w jaki sposob pokochac?!
[link widoczny dla zalogowanych]
troch─Ö mnie to zastanowi┼éo, zwa┼╝ywszy na to jak du┼╝o os├│b pisze, ┼╝e te┼╝ niezbyt dobrze reaguje;] ┼üorever, da┼é mi sam metronidazol i wychodzi na to, ┼╝e to chyba jednak by┼éa wina tego chlorochinaldolu zawartego w Gynalginie; no w┼éasnie a teraz nici z tego no czasami mi sie zakr─Öc─ů tam gdzies spod do┼éu niestety tylko tam
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Mnie tez nie bylo troch─Ö ,ale ju┼╝ jestem [link widoczny dla zalogowanych] I nic.
Teraz na meridii chudn─Ö. --- Orbitrek kupi┼éam przez Allegro, nie by┼é zbyt tani oko┼éo 760 z┼é, jest bardzo ci─Ö┼╝ki z ci─Ö┼╝kim ko┼éem zamachowym, przeznaczony dla os├│b wa┼╝─ůcych nawet 150 kg. gin do niej-ale ┼éadnie sie pani przygotowa┼éa!!!! z teori─ů.Polska edycja tego programu jest ┼╝enujaca i za┼éosna Szkoda ogl─ůdac!Wkurza mnie te┼╝ ze przez ten propgram zabrali z anteny jeden odcinke Gotowych na wszystko Teraz leci tylko 1 odcinke zamist 2!!! [link widoczny dla zalogowanych]
Prosz─Ö o pomoc, chc─Ö wreszcie rozpu┼Ťci─ç w┼éosy, odk─ůd pami─Ötam nosz─Ö kucyk... Hey. ale wystraszynko przecie┼╝ resekcja to wszystko w┼éa┼Ťnie obejmuje,ty si─Ö lepiej popytaj o cene w r├│┼╝nych miejscach puknij sie zanim cos takiego napiszesz!! hehe chyba faktycznie zaczynamy walczyc. Trafi┼éam w kwietniu2006 do prof. Ustawia sie pacjentowi odpowiednia diete a dwa/trzy dni wykonywana jest gleboka lewatywa.
[link widoczny dla zalogowanych]
Wyleczyli mi ja Triquilarem (nie wiem czy dobrze napisalam).
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Klanu 'Ab Initio' Strona G│ˇwna -> Tawerna Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin